wtorek, 22 lipca 2014

Sesja fotograficzna z Agatą Łyszkiewicz.

W czerwcu przyjechał do naszej stajni profesjonalny fotograf. Agata Łyszkiewicz robi przepiękne zdjęcia i mogę ją z czystym sumieniem polecić każdemu, komu marzy się tego typu sesja :)
Miałam zdjęcia z dwóch jazd, z wieczora w parku i z popołudnia. 
Nie chce mi się wszystkiego tu wklejać, więc wkleję film. 
Niestety youtube pojechał po jakości, więc dla pewności wkleję kilka oryginalnych zdjęć. 




Jak widać zostałam perfidnie wysadzona z siodła (mój drugi upadek z niej).







Następny post już się pisze!


2 komentarze:

  1. Super zdjęcia, myślałam, że z filmem jest gorzej, ale było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Czy mi się wydaje czy przy upadku zerwała ci się wodza ?

    dreamstableschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń